Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av ellinor - 11 augusti 2009 23:44

är min vbv&farmor/mormorland&nolifers&4ever+ mycket mera
du är en riktigt bra vänn & snygg (a

jag älskar diig !

Av ellinor - 11 augusti 2009 23:02

Har inet kagt upp bilder på länge sorry nu alla som kollar =)

idag har man då vaknade man hos mathilda holm hade då
sovit över där riktigt kul !
sara&jossan&jag var vakna hela natten =)
mathilda hon var oxå vaken länge !
HAHAHAHA, när jossan och jag skulle ner och ta IPREM för jossans

knä hon hade riktigt växt värk, och det hade jag med fast i smallbenet
så skulle vi ner så skrattade vi skit  mycket, och vi hittade inte det

så började jossann stretcha, och då skrattade jag skit mycket
så jossan bara hjälp migg upp så gjorde jag det så typ fes hon

en riktig brackare skit kul hon fisser aldrig !!
sne skulle vi upp till sara igen,
kollade vidar på filmen som jag inet fattade ett skit på
sen så sommnade alla, sen vaknade vi typ kl 12,00 :D

åt en riktigt good frukost  som vanligt får man det :O
efter det drog vi oss i sängen som alltid
där efter kom skaknade hannaP(LL)
och sen så skulle alla äta och sånt, Sen efter det så mös vi  hemma hus migg med data och sånt hahah nördar !
och sen cyklade vi hem till jossan och såg på hipp hipp hora !
obbs ! :$ !pinsamt

sen drog alla hem
nu sitter man och e på datan !
pussen ha det bra
tack för dagen beebs !
komentera tack please !!:P:P:P


(LL)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards