Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

vellingeif (LL)

Av ellinor - 8 augusti 2009 20:02

chachachacha:D

idag har man först vaknat kl 10 duschat och sånt
gjort siig klar iget smink :O
sen cyklade jag snabbt som fan till klubbhuset,

kom helt sent :P
men jeanne sa inget phuuuu :O
och sen så la man i alla reklamblad på mitt gammla

område,inte jättekul så holm och jag tog en lite break
med drika,sen fortsatte,tillslit blev vi klara och cyklade
tillbaka,
efter det cyklade mathilda och jag och jossan till mig hämtade

grejor ,för vi skulle bada hosnathhi så ska vi just köra ditt
så ringer hon och säger att det inte går :/ lite sent
men ändå:O
efter det så cyklade vi till pia och mathilda och jossan åt pommes
och jag en stor hambugrare  gott !
därefter cyklade vi till jossan gjorde vår planering fär vi ska ha en

hälsomånad :D äta bra springa mycket och sånt bra
och på mån börjar vi tränna :P
och snart börjar skolan :(
nu snart ska man ut med jossan holm och lite

killar *

ha det bra

Pussen §

 
 
KUNGEN/TONY

KUNGEN/TONY

8 augusti 2009 21:29

min älskling zunken , i love u (LLLLLLLLLLLLL)

http://www.brunettjosefin.devote.se

 
Ingen bild

Natalia Herrera Ekberg

17 augusti 2009 12:11

chaaaah ElliPelli :D
finast bild ever ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellinor - 29 augusti 2009 14:04

hejj! alla jägers brudar,:Digår var man på jägers med hanna,jossan,sara,mathilda:Dvi fixade oss först till kl 19:30 körde bil till hööör :Ostog i kö cirka 10 min betalade och vissade pass :$sen kom vi in och dansade för fulllt, vi träffade också mal...

Av ellinor - 27 augusti 2009 21:09

södervång(L)

Av ellinor - 25 augusti 2009 16:34

wiiiee:D idag var det första dagen i skolan det var väldigt tryggt faktisk om jag ska vara ärlig. Vi har sån kick of i 2 dagar riktigt cill asså .sen så ska man typ kanske träffa mathilda och jossefin för holmen fyller år idag juuuuu grattis till he...

Av ellinor - 23 augusti 2009 19:27

på viffedagen så mötte vi våra förelldrar som var riktigt duktiga dem vann med 4-2 typ eller något :)men vi tog inte i haha :)bra jobbat <3 ...

Av ellinor - 23 augusti 2009 17:46

idag vaknade man först hos josefinrask hade sovit där med matildaholm också.sen så gick jag hem satte mej vid datan :)sen fixade mig lite såg  inte så bra ut sen stacck man till ipträffade massa folk :)kollade även på matcher  som spelades , sen så g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards